2014-04-01

Hej lilla bloggen!
Idag har jag varit på möte med min handledare. Nu är det bara två månader kvar tills uppsatsen ska vara klar. Har mer eller mindre panik. Är mycket nu! Känner redan att dessa veckor kommer vara en stor jäkla prövning för mig och mina närmsta så ber redan nu om ursäkt. Hoppas bara att jag kommer att komma ihåg att att äta och annat sånt. Nästa söndag kommer lillasyster och farmor hit upp hoppas verkligen att jag kommit en bra bit på vägen då med det omfattande teori kapitlet jag ska skriva. Men eftersom att jag tänkt att gå under jorden tills de kommer så borde jag hinna. Får bara läsa skriva träna någon timme varannan dag och förstås äta. Så borde jag ha hinna med en hel del. Så om jag inte skriver här på några dagar/veckor men ska försöka skriva en sväng varje vecka och skriva hur det går.
Nu säger jag godnatt till alla er som läser. Skriver när det finns tid.
Kramar N ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0