2014-03-09

Hej bloggen min 😊

Idag Ă€r det vilo dag frĂ„n gymmet för mig, trĂ€nade ett hĂ„rt pass igĂ„r 😊 styrketrĂ€nnar varannan dag 😊 sĂ„ dĂ„ betyder det vilo dag, sĂ„ att kroppen fĂ„r vila lite 😊
Idag tvĂ€ttar jag och skriver lite pĂ„ en inlĂ€mningsuppgift som ska vara inne pĂ„ fredag 😏


Denna roliga bok Ă€r den som inlĂ€mningsuppgiften baseras pĂ„ đŸ˜Ș den Ă€r inte jĂ€tte kul 😔
Men nu ska jag fortsĂ€tta att plugga och tvĂ€tta. Skriver kanske lite mera senare 😊

Ha en trevlig dag alla 😊

kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej frĂ„n Stockholm, pluggar pĂ„ MIUN ÖSD. Ni kommer fĂ„ lĂ€sa om mina smĂ„ Ă€ventyr hĂ€r uppe och nĂ€r jag Ă„ker hem till min kĂ€rlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni lĂ€ser.

RSS 2.0