2014-03-13

God kvĂ€ll 😊
Idag var det en tidig morgon. Vart upp till skolan och skrev klart en inlÀmningsuppgift. Vi vart klara pÄ ungefÀr 2 timmar. SÄ kÀnns skönt att nu Àr den klar och inlÀmnad. Sedan gick jag hem och lagade lite lunch. Har Àven nu idag börjat med mitt metod-pm som ska innan nÀsta torsdag. Ska göra en innehÄllsanalys med kvantitiva inslag. Ska genom ett data program fÄ fram förÀndringar över tid för min studie sÄ önska mig lycka till. Kommer hoppa in pÄ ett fÀlt jag aldrig tidigare jobbat med. SÄ hoppas pÄ det bÀsta plus att jag fÄr bra handleding. Nu pÄ kvÀllen har jag suttit och skrivit lite pÄ mitt personligabrev och CV. MÄste ju börja se mig efter jobb om jag inte kommer in pÄ master utbildningen till hösten. Nu ska jag nog ta och titta lite pÄ Simpsons sedan gÄ och lÀgga mig och lÀsa lite om innehÄllsanalys.
SĂ„ trevlig kvĂ€ll pĂ„ er alla 😊
kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej frĂ„n Stockholm, pluggar pĂ„ MIUN ÖSD. Ni kommer fĂ„ lĂ€sa om mina smĂ„ Ă€ventyr hĂ€r uppe och nĂ€r jag Ă„ker hem till min kĂ€rlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni lĂ€ser.

RSS 2.0