2014-03-14

Godmorgon alla :)
Idag blev jag väckt av att de ringde från cylinda angående min ugn. Frågade om jag var hemma idag och vad det var för fel på min ugn. Så för ett lite tag sen var de här och fixade den :) De som hade installerat ugnen hade tydligen kopplat fel på indikatorn, så det var inte så konstigt att en säkring gick förut när jag satte igång ugnen och att tempen inte vill stanna efter det. Men nu funkar den igen så får se till och laga något smarrigt ikväll :D nu blir det snart upp till skolan för programråd. Sedan blir det hem för lunch och sedan gymmet :D
Skriver kanske mer senare :) ha det så gott :)
Kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0