2014-03-31

God kväll! :)
Idag började sista momentet i C-kursen. Så idag på riktigt börjar själva C-uppsats skrivandet. Har idéer, vet vad jag ska skriva om gäller bara att hitta rätt material. Gäller bara att ro min studie i hamn, men det borde nog gå bra. Imorgon ska vi som har samma handledare ha gemensam träff. Då ska jag lägga fram min idé se om handledaren rattar den eller om handledaren tror att den går och genomföra. Nu ska jag nog ta och sova lite blir en lång dag imorgon. Skriver mer imorgon!
Kramisar N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0