2014-03-11

Hej hej! 😊
Har varit på universitetets biblioteket 😊 Har suttit och gjort den kvantitativa inlämnings uppgiften tillsammans med en kurs kompis 😊 känns bra är nästan klar 😊 på eftermiddagen var det biblioteks undervisning som gällde. Vi gick igenom hur man söker i databaser på relevanta vetenskapliga artiklar 😊
Nu har jag äntligen kommit hem för dagen 😊 längtar till på onsdag nästa vecka då jag ska åka hem till mitt hjärta 😙
Nu blir det att ta det lugnt framför tv:en 😊
skriver igen imorgon 😊 ha en trevlig kväll alla 😊
kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0