2014-04-10

Hej hej bloggen lilla!
Just nu är det ganska fullt upp. Går upp varje dag vid 8:00 och går upp till skolan sitter och skriver upp uppsatsen tar fram material till uppsatsen. Teorier bakrgrundsfakt m.m. så den är verkligen i full rullning även fast det känns som det går segt så går det framåt och det är ju iallafall positiv. Har börjat skriva lite på metod delen också i uppsatsen, Analysschemat är nästan klart. Sedan tyckte min handledare att jag kommit igång bra med uppsatsen men att de behövdes ändras lite, så det är vad jag håller på med på dagarna. Sedan varannan dag gymmar jag även. Magen börjar dra ihop sig tror jag gått ner några cm runt midjan och det känns bra har börjat fått upp mitt självförtroende även blivit piggare. Så livet känns ganska så bra just nu och det är skönt.
Nää nu ska jag nog kolla lite på prison break en av minna favo serier när den kom. Så skriver kanske lite mer i slutet av veckan. Avslutar inlägget från en bild förra våren :)
 
 
Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0