2015-12-11

Hej hej på er alla!
Var ett tag sen sist jag skrev något. Mycket har hänt är klar med utbildningen i Östersund har flyttat hem till Stockholm har svängt om i min utbildnings banna och börjat läsa något helt annat något som jag verkligen brinner för ☺ känns verkligen kul, har snart läst 30 högskolepoäng av 210 då kan ni lista ut vad jag läser läser det på distans så jobbar heltid samtidigt😁 så är en bit kvar men känns verkligen kul att läsa det jag läser 😊 Har även flyttat in med min pojkvän till en lägenhet närmare stan 😊 dock så ligger mitt jobb typ 1 timme här ifrån men det funkar bra är bara och pendla som de flesta i Stockholm gör 😊 
Trevlig kväll på er alla svänger in och skriver imorgon också 😁
/N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0