2014-04-22

Hej på er! :)
Har varit en lång helg och en lång vecka innan det. Har sökt en del jobb, nu är det bara och hålla tummarna och hoppas på det bästa. Har haft besök från farmor och lillasyster förra vecka, var trevligt vi var och badade och var på bio. Sedan åkte jag med dem hem i onsdags, så åkte jag hem till hjärtat i torsdags så har varit här sedan dess. Dock så åker jag upp igen imorgon. Har hunnit med att skriva en del på uppsatsen har fått till metod delen och lite till på både realismen och normativ power teorin dessa två ska jag använda mig av när jag analysera. På fredag ska ett utkast in både till handledaren och till mellanseminariet som är på valborgsmässoafton så blir ensam. Första valborg jag kommer vara helt ensam men blir väl att äta något gott och kolla på film på tv:en. Nu ska jag fortsätta skriva lite på uppsatsen innan hjärtat kommer hem. Men vill bara uppdatera lite.
Hoppas ni alla får en trevlig kväll!
Kram N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0