2014-03-19

Hej hej :)
Var några dagar sen jag skrev sist. Har haft mycket och tänka på och har haft enormt mycket och göra. Metod-pm som ska in snart. Massor med olika bud att ta hänsyn till. Två böcker som säger emot varandra totalt men båda är kurslitteratur men läran håller med den ena boken mer. Men varför då ha dessa två i kurslitteratur. Aja nog om det, sitter just nu och inväntar mitt tåg mot hjärtat. Ska bli skönt och få komma bort några dagar. Men metod-pm ska in på fredag men försökte få klart det mesta idag på tåget. Så att det bara nästan är att små pilla på arbetet lite imorgon.
Nu ska jag ägna mig lite åt att sitta och stirra rakt fram tills tåget kommer ;)
Ha en trevlig dag alla!
Kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0