2014-04-24

God kväll alla! :)
Idag har det varit en lång dag. Hade svårt och sova i natt och vaknade vid 06:00 på morgonen, så är ganska slut i huvudet just nu. Har varit och gymmat idag och läst lite till kandidat uppsatsen. Imorgon ska uppsatsen så långt jag kommit lämnas in så vid 12 imorgon måste jag skicka in oavsett hur långt jag kommit inför mellanseminariumet på onsdag. Har kommit en riktigt bra bit på vägen metoden teorierna sitter nästan helt nu. Så det känns skönt. Nu blir det snart att lägga mig och sova lite så jag orkar med morgon dagen med. avslutar med en bild från gymmet. Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa.


Kram N ♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0