2014-03-12

God kvĂ€ll alla! 😊
Idag har varit en jobbig dag i början av dagen. NĂ€r jag var pĂ„ förelĂ€sning idag fick jag reda pĂ„ att jag fĂ„tt en annan handledare. Samma som jag hade pĂ„ b-uppsatsen. Det kĂ€ndes inget bra. Eftersom att jag hade sĂ€tt fram emot att ha den handledaren jag blev tilldelad innan. Jaja fĂ„r se om det blir bĂ€ttre denna gĂ„ngen pĂ„ att handleda Ă€n förra gĂ„ngen jag hade den handlaren. Sedan fick jag iallafall positiv respons frĂ„n förelĂ€saren om mitt valda omrĂ„de och metod. NĂ€r jag gick hem frĂ„n skolan ringde mitt ♡ och fick mig att bli glad vi pratade en stund. Sedan har jag varit och gymmat. Körde ett hĂ„rt styrke trĂ€ningspass. SĂ„ kĂ€nner mig helt slut i hela kroppen. Ska nog ta och lĂ€gga mig snart, sĂ„ att man kommer upp i tid imorgonbit.
Ha en trevlig kvÀll alla!
Kram N ♡


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej frĂ„n Stockholm, pluggar pĂ„ MIUN ÖSD. Ni kommer fĂ„ lĂ€sa om mina smĂ„ Ă€ventyr hĂ€r uppe och nĂ€r jag Ă„ker hem till min kĂ€rlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni lĂ€ser.

RSS 2.0