2012-02-04

Hejsan alla glada och pigga i snö yran ;)

Fast nu har det slutat snöa :P Men börjar nog snart igen :D

Har inte skivitt på ett tag en har verkligen haft fullt upp må jag säga. Har både haft kårstyrelse möte i tisdags gick kanon bra, blev vald till sekreterar på heltid dessa två terminer jippi :D det var det jag vill bli, för då behöver jag ej befinna mig på skolans område förutom på möten och lite då och då, kan sitta vid min dator istället och bara fixa och dona med dokument, behöver inte heller oroa mig för när jag åker till stockholm eller inte :D så lycklig lycklig blev jag.

På onsadgen tog jag det mest lungt på morgonen jag dushade åt frukost och gjorde lite annat kollad på FORSTYLE sagan enormt bra kan jag bara säga. Vid 15 så träffade jag en gammal kompis på Thörners och vi tog en fika, och pratade om det mest, var enormt kul och träffa henne igen vi har inte träffats på jätte länge men var kul, men känndes lite konstigt för att träffa henne uppe i Östersund av alla ställen när vi båda kommer ifrån Stockholm :D men var kul och hon och jag sa båda att vi får allt ta och träffas igen snart.

På torsdagen var det föreläsning igen fortsättning på familje rätten så enormt kul det är med JÖKEN :D På eftermiddagen/kvällen bar det av till Stockholm till min älskade älskling som jag inte träffat sedan den 16jan, mysigt att få gosa och hålla om honom igen, alltning var bra med honom han hade klart en ks han hade i skolan och har fått ett extra jobb så glad för hans skull :D.

Igår bar det av till min kära far och lillasyster och Åsa var jätte kul och se dem igen, var mysigt jag grattade min lillasyster i efterskott och hon vart jätte glad för presenten hon fick :D Vi satt och lekte med hennes mobil. Som hon fick ärva från Matilda var jätte kul vi ladda ner lite rolig spel så att hon fick lite roligt på mobilen :D hon är så gullig hon har också lärt sig att skriva sms så hon bombarderar mig och matilda med sms <3 gulleplutten

Idag blir det mycket plugg och hinna med och mysa med älsklingen också när han kommer hem från och sitta i skolan och tills han åker en sväng till Luma och sedan mysa med honom när han kommer hem igen också <3

Får se när jag skriver igen förmodligen på måndag när jag kommer hem. Men ni får ha det så gott :)

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0