2012-02-11

Hejsan hoppsan alla glada :)

Igår var det föreläsning igen, fastighetsrätt. När man pratar om fastighetsrätt så pratar man om jorden/marken olika fastigeter är indelade i, känns lite förvirrande när man brukar kalla hus och sådant för fastigheter men det är fastighetstillbehör :P

Jaja man får väl rätt sida på det tillslut. Sedan efter lektionen så frågade en om jag ville följa med och ta en fika :) jag följde med vi var fyra från kursen som gick och fika var kul och lära känna lite nya människor :) vi bestämde att på måndag efter lektionen så ska vi sitta med lagboken och göra olika fal.

Idag blir det ganska lungt ska köpa färg till ovven ska färga den ska bli spänande :D önska mig lycka till :P

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0