2012-02-12

Hejsan alla glada igen

Nu är man hemkommen från en sväng uppe på stan trode affären öppnade vid 11:00 men de öppnade vid 12:00 så gick istället runt och bara strossa gick in på ICA och kolla runt om de fanns några billiga saker hittade lättdryck ta 4 betal 18kr så köpte det Sedan stod jag utanför kärnana och väntade på att de skulle öppna köpte ett kort till som jag skickade eftersom att jag inte kommer fören på onsdag och då har redan allan hjärtans dag redan varit :( Men men då blir det massor med gos

Gick över sjön idag också trevligt det är sparar in 15min på att gå över sjön nu när den är frusen



Dock bilden är från igår men är över storsjön Det är så mysigt och vackert
Nu ska jag diska kolla på jägarna och sedan skriva protokoll

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0