LÄNGESEN

Hejsan hoppasan bloggen!

Var ett tag sen jag skrev Har hänt en hel del :P

förra onsdagen åkte jag hem till älsk var myspys

I fredags var vi på Rammstein vi hade beställt biljetter i sommras så vi har väntat ett tag på det dock så såg jag inte så mycket eftersom att jag är så kort men var kul och vara där och såg några saker iallafall


En liten bild dock stod vi längre fram från början

I lördags så var det enormt mycket mys, älskar verkligen min älsking

Åkte hem i söndags =( skanar min plutt så att det gör ont, men tiden går förmodligen snabbt tills jag kommer hem igen eller han kommer upp

Ska till Hernösand på snö6 med staben ska bli kul, är där över helgen och på torsdag ska vi pimpa våra ovvar kommer lägga upp bilder på den och på snö6 eventet sen

Vi höres ha det så gott tills dess

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0