nya mål

Hej igen bloggen :)

Nu har jag sagt till mig själv att jag ska sluta med allt små ätande sluta med att äta sötsaker, utan köra stirkt diet framöver :) tror ni jag kommer lyckas :P

Får iallafall hoppas på det vill ju se bra ut till sommaren ;) visst jag är inte jätte fet men börjar få lite hull, så dags och köra diet framöver :) Så att jag når mina mål!!! Börja också plugga bättre och få höga betyg i skolan!!!

Så nya tag imorgon se till och klara allt galat *pepp pepp talk to my self*!

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0