2012-01-27

Hejsan hoppsan :)

Idag känner jag mig inge bra, ska hålla på och skriva på det sista inför imorgon då det är sittning håller på och sätter ihopp ett litet sång häfte funderar på vad man ska ta med och inte har också skrivit lite om sittnigsregler ganska roliga tar ett exempel: Omkullfallna studenter reses och avdammas i mån av tid. XD

Imorgon fyller min älskade lillasyster 9 år önskade jag kunnde vara där och gratta hennen men men åker ju hem nästa helg och då ska jag förbi där en sväng och säga grattis i efterskott. Får hoppas på att hon får en trevlig dag <3

Nu ska jag nog fortsätta lite med att skriva lite mera :)


En bild från i höstats tycker den är så vacker.

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0