2012-01-29

Igår hade vi sittning för de nya ettorna socionomer och syksystera... Så jävla irriterande jag trorde vi skulle ha STABEN klädderna på oss, så jag i godan tro tog på mig dem och hade inget vidare snyggare under en ranidig käning och två par strumpbyxor. Så traskade jag till skolan det är ungeför en 40min promenad och jag frös och svettades om vart annat när jag kom till skolan var det ingen där sen kom Ordförande för Staben jätte uppklädd :( och jag var inte uppklädd alls så jag fråga lite fint ska vi inte ha staben klädderna idag, hon sa nej det ska vi inte... Jag tänkte då jaha så jag tog av i mig staben klädderna och märkte att jag stank apa... Inte så kul kvälle gick och folk kolla snett och ingnorerade mig... Så jag gick hem tidigare för kännde mig bara som en missanpasat missfoster... Tyckte faktiskt att de kunnde medelat mig om att vi inte skulle ha staben klädderna och så kunnde jag ha satt på mig något mycket finnare och sminkat upp mig och fixat håret...

Men men det kommer väl fler chanser :) nu ska jag iallafall äta frukost och hoppa in i duschen och sedan på eftermiddagen kommer min vän Micke hitt och då ska vi kolla på fotöljen nere i källaren och se om han vill låna den :)

See You all Leter ;)

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0