2012-03-22

Hejsan bloggen

Idag har jag varit och köpt en underbart fin balkläning som jag ska ha på mig på de två balerna jag ska på i vår


Baktill


fram till

den måste dock sys upp men det ska lösa sig
Får bara hålla tummarna nu att min kära pojkvän tycker om den men det borde han göra
Nu ska jag nog återgå till mitt pluggande tenta imorgon så läsa på lite och hoppas att den går bra är inte så mycket jag kan plugga till eftersom att jag vet inte vad fallen kommer vara det enda jag kan plugga på är att slå för fullan slag i lagboken håll tummarna för mig så kickar jag in lite senar och skiver mer

Kramis


Kommentarer
Barbro Svensson

Gumman vad fin den blir! Du är så fin i den! Hoppas farmor kan hjälpa Dig med uppläggningen! Kram!

Svar: visst är den :) om farmor inte kunde hjälpa ska ringa henne i helgen så sa hon i affären att jag skulle gå tillbaka så skulle hon hjälpa mig :) kram
norpis.blogg.se

2012-03-22 @ 20:03:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0