2012-03-25

Hejsan bloggen

Inte hänt så mycket på länge, förutom *mardrömstentan* i fredags, får se på hur den gick hoppas verkligen att den gick bra, men gick den inte bra så blir det första omtentan så inte så farligt Men har ju som jag kanske skrivit innan att jag vill klara denna utbildningen på två och ett halvt år
Efter tentan var det Staben möte vi håller på att förbereda valborgsrevelijen som jag inte kan närvara på för ska på bal i Stockholm med Älsklingen den 28/4 så kan inte vara med där, känner mig lite otrevlig att jag inte kan det men men jag vill verkligen gå på balen och den är redan betald och allt är klart måste kanske bara sy upp kläningen som sagt men annars är allt klart Och i Maj är det verkligen fullsmokat lund första helgen, andra helgen brölop och tredje helgen min födelsdag och uppsats ska vara inlämnad men men bara och bita ihop är ju snart "sommarlov"

Nu ska jag nog sätta mig och stira in ivägen *haha* nej kanske göra något vätigt titta på tv :P

See you all later

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0