2012-03-28

Hejsan alla glada

Längtar längtar till mycket längtar efter min älskling och längtar efter balen den 28/4 också
Få håret uppsatt bli sminkad och ha finkädder på mig se min stiliga fina vackra pojkvän i frak längtar mycket Kollat lite på håruppsätningar på google och hittade en jag föll hårt för nu är det bara och vänta på att min kompis svara om hon kan hjälpa mig eller inte hoppas hoppas hon kan vore så perfekt
Nu ska jag titta klart på tv och vänta på att min kära pojkvän ringer mig tihi vill berätta att jag hittat den perfekta håruppsätningen

Syns snart igen alla

Kramis N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0