2012-10-12

Hejsan alla glada 
Var ett tag sedan jag skrev har varit lite mycket nu så har typ glömt bort det här med att blogga 
 
Men har varit en bra sommar, varit hemma i Stockholm hos min älskling i ca 3 månader 
Vi har tagit de mest lugnt och bara varit jag har ju klarat alla minna tentor från föra treminen så behövde inte plugga något på hela sommaren så blev mera att bara ta det lugnt 
Nu har iallafall skolan tagit sin fart igen har haft mycket varit i Stockholm två helger och sedan en helg emellan varit i Kristianstad på Sams träff* var trevligt men har varit väldigt stressigt har typ inte varit hemma något nu är det första helgen på längen jag är riktigt hemma och nästa helg kommer min Älskling hit  som jag lääängtat.
Nu blir det denna helgen med att försöka komma ikapp med plugget och sedan städa och fixa innan älsklingen kommer hit på torsdag 
 
Nu blir det kolla vidare på lite simpson och sedan är det nya avsnitt av Grimm som jag lääängtat 
En liten sommar bild nu laddar upp lite höst bilder imorgon 
Kram på er all N 
 
 
*Sams är en grupering som röstar lika i SFS och har ungefär samma åsikter vi är med i den gruperingen för att få flera mandat när vi röstar på SFS-fum.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0