2012-10-14

Hejsan alla glada 
 
Idag har jag städat det sista innan älsklingen kommer på torsdag  Lääängtar jätte mycket men snart så är det torsdag  bara föreläsningar måndag & tisdag sedan seminarium onsdag & torsdag så tiden kommer gå fort tror jag  
Såg en serie jag tyckte verkade bra idag på tv6 Mad love tror det kan vara en serie jag kan börja följa, jag älskar ju och kolla på serier och filmer det är något jag verkligen tycker om förutom att umgås med pojkvänen, vänner och familj så är det något jag tycker om att göra, oftast får det mig att slappna av och göra mig lugn  har gansk många serier och program jag förljer  nu är det någon film på tv3 som jag tror kan vara bra är bara lite för trött för att orka följa med.
Så snart blir det sängen som kallar. Föresten idag kom första snön dock försvan den lika snabbt som den kom men skall tydligen snö imorgon och på tisdag också så den kanske är här för att stanna 
Hoppas ni alla får en bra kväll 
 
Kramisar N 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0