2012-10-26

Hejsan alla glada! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket mest legat i soffan och bara tagit det lugnt har varit mer eller mindre snöstorm här uppe så hade en anledning och ta det lugnt 
I torsdags förra veckan kom min älskade hit vi hade en jätte mysig helg och bara tog det lugnt och mös som bara den, ville att tiden skulle ha gått långsamare för vill att han skulle vara här längre vill vara med honom så mycket det bara går, längtar verkligen till att jag blir klar med mina studier och får flytta ihopp med honom 
Snart så åker jag till honom om exakt två veckor sitter jag på tåget på väg till honom denna gången 
 
Imellan det så blir det massor med plugg fram till onsdagen sedan på onsdag kommer min älskade lillasyster och min bonus mamma det skall bli kul skall vissa dem runt och bara vara   Skall bli mysigt att de kommer vi bokade billjetterna i sommras så skall bli sååå kul 
 
Sedan när de åkt på lördag så blir det stress tenta plugg så mycket att göra så att jag blir tokig, men skall bli skönt när den är klar för då åker jag till min ÄLSKLING 
 
Avslutar detta inlägg med en liten blid från igår 
 
Kramisar N 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0