2012-10-28

Hejsan alla glada! 
 
Bloggade aldrig igår, men igår så tvättade jag, det stank nere i tvättstugan någon som har lagt något äkligt i soptunnan där inne så jag öppnade fönstret och lukten var borta när jag tvättade, det luktade inget från maskinerna för mina klädder vart rena och luktade gott  så får väll ringa bovärden imorgon om det att de stinker där nere plus att torkskåpet har varit trasigt i ungefär över två månader. Sedan efter att jag hade tvättat så tog jag en liten promenix upp på stan, var 30% på allt på Cubus så införskafade mig i en ny bh och trosor  
Sedan efter jag hade varit där så var jag på ICA och hanlade lite mat och onyttiga saker (godis), måste verkligen börja träna ordentligt visst jag är ute och går ungefär 2 timmar per dag tar 45 upp till skolan och tillbaka 45 igen så får motion och frisk luft men måste bli stakare magen och armarna mina ben är starka men resten måste också bli starkt  
 
Idag har jag städat får ju som sagt besök på onsdag av min bonus mamma och lillasyster skall bli kul  har också varit och inhandladt mig tranbärsjucie så att jag skall undvika urinväginfektion i vinter  
 
 
Nu skall jag nog sätta igång med lite plugg så att jag får det gjort idag är ju endå tenta om lite mindre än två veckor så stress plugga lite  
 
Kramisar på er N 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0