2013-08-01

hejsan lilla bloggen min! :)
sitter uppe på landet just nu med hjärtat och två av hans kompisar R och M och Rs fästmö S :) vi har det trevligt här uppe vi har åkt båt, badat, solat, badatbastu och bablat på, vi har även varit på bio i tisdags vi såg World war Z den var grymt bra tycker jag rekommenderar den filmen :) vi har även rollspelat och ätit och druckit gott :) vi blir här uppe till på lördag :)
Har inte blivit så mycket träning på de senaste två veckorna och det börjar känns i kroppen så på söndag eller måndag blir det hård träning som gäller funderar också på om jag skall följa hjärtats kost schema som han skall börja med på måndag vi får se om jag gör det eller inte men gör det förmodligen fram tills jag innan jag åker upp igen men skall iallafall inte äta sötsaker eller dricka läsk när jag kommer upp igen :) Om ungefär en månad så börjar jag praktisera det känns väldigt nervöst men skall bli svin kul :)
Nu skall jag börja med att skala potatis men skriver kanske lite senare eller imorgon :) avslutar med en sommar bild :)

ha en trevlig kväll alla :)
kramis N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0