2013-08-10

Var några dagar sen sist jag skrev något :) Kom hem från landet förra lördagen, vi har haft det super duper trevligt där upp :) vi badade och grillade och solade :) åkte båt också :) alla fick lära sig att köra båten var andra gången för mig, det gick bra :)
Hade planerat att köra stenhårt med träningen nu när jag kom hem men började med att i söndags vaknade jag upp med svin ont i halsen, började dricka massor med te drack även häxkurr (varmt vatten, en citron skiva och två vitlöksklyftor) smakar skit men funkar ibland. Vi var hos hjärtats kompis på söndag också och sa grattis, hjärtat backade en marsipantårta till honom :) På måndagen så började näsan jäkla sig, och på tisdagen började jag hosta vansinnigt mycket så åkte hem till mamma och sov där till igår så att hjärtat skulle kunna få sova ut :) Så blev ompysslad av mamma :) Nu idag har jag inte gjort så jätte mycket försökt och ta det lugnt så att jag blir av med denna jäkla hosta så att jag kan börja träna snart börjar nästan få myror i bena snart! :) blev ett långt inlägg idag :P avslutar inlägget med en blid från turistgården i Rämshyttan :)


Nu skall jag dricka ett stort glas vatten och titta på frankenstain :) ha det så bra :)

kramisar N <3


Kommentarer
Robin Hamlin & Sandra Kaivolin

Nej men stackars dig! Måste ju nästan blivit smittad av mig! Vilken otur, alla andra verkar ha klarat sig inklusive Robin. Krya på dig! Kram

Svar: Jo verkar som nästan alla har gjort de och det är ju bra det :) tack det skall jag göra te och hostmedicin for the win :) krya på dig du också om du fortfarande inte mår bra! Kram
norpis.blogg.se

2013-08-11 @ 06:34:05
URL: http://sandrarobin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0