2013-08-12

hejsan alla glada! :)
Skrev inget igår, igår så började dagen med världens hostattack kanske inte det bästa att vakna med ;) sedan när hjärtat skulle iväg och spela en turnering på DL så bad han mig att jag skulle sova så att jag skulle bli frisk snabbare, så gick och la mig och sov ungefär 4timmar vaknade upp och kände mig bättre iallafall :) strax efter fem åkte vi hem till hjärtats kompis matte och hans fru Natalie, vi hade en trevlig kväll åt där och spelade Cetlers det var trevligt :) Hostade inte på hela kväll när vi var där så det kändes skönt :) Sen åkte vi hem och tittade på finalen i den sista majorn för året trodde ett tag att Stensson skulle vinna men han gjorde inte det :/
Hostade inte på hela natten det var skönt men vaknade kl 06:00 av att jag fick världens hostattack så det var bara upp så att jag inte skulle störa hjärtat, men somna om ett tag till sen :)
Idag för att spendera dagen och sova över hemma hos mamma och lillebror :) Har haft en trevlig dag och kväll spelat yatzy, pratat :) Nu är det snart dags och försök sova lite :) Blev ett långt inlägg idag också ;)
Så godnatt alla läsare :) avslutar med en bild från när jag och min lillebror var små :)



hörs imorgon :)
Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0