2013-08-14

Go kväll alla glada :)

Sitter hemma hos pappa, Åsa och lillasyster just nu :) har varit idag och kollat på lillasyster hon har konståkningsläger i Haninge :) så jag åkte dit idag och kollade lite sedan följde jag med dem ner till nynäs :)
mitt öga idag ser väldigt svullet ser nästan ut som om jag fått en vagel i ögat, men det mörka har iallafall börjat lagt :) så hoppas att det ser bättre ut imorgon :) Nu blir det umgås lite mer med pappa, Åsa och lillasyster :) sedan blir det hem till hjärtat igen :)
kom på en sak idag inte långt tid kvar tills jag åker upp igen, känns som hela sommaren bara flugit förbi, jaja bara ett år kvar sedan är jag färdig utbilda jäklar vad tiden går fort och det är ju både bra och dåligt.
Nu nog om det hoppas ni alla får en bra kväll :) skriver igen imorgon :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0