2013-08-15

Hejsan hejsan :)Idag var jag igen och kollade på lillasysters konståkningsläger hon är riktigt duktig och utvecklas hela tiden idag fick jag se henne på isen missade när de hade istid igår :) Här kommer lite bilder från dagen min lillasyster är hon i blåatjocktröjan :)
Vid tio i nio när jag skulle gå upp mot tågstationen så stötte jag på en älgko nästan utanför huset, den verkade inte jätte skygg, de enda den verkade bli lite rädd för var när en traktor kom :) här är bild bevis på att jag såg den fångade på bild precis när den kollade på mig :D Nu sitter jag i soffan och skall nog läsa lite i boken jag hållar på att läser kampen om järntronen :)Skriver igen imorgon :) hoppas ni alla får en trevlig kväll :)Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0