2013-08-16

Go kväll alla :)

Idag har det inte hänt så mycket, bokat biljett hem känns inte jätte skoj men det måste göras börjar ju snart praktiken men först uppstartnings möte med kårstyrelsen nästa söndag :) sedan uppsamlings tenta på måndagen den 26, repeterar förfullt till den så hoppas på att det går vägen denna gången är ju tredje gången och man brukar ju säga tredje gången gillt ;) Behövde inte betala biljetten med pengar utan hade tillräckligt med sj prio poäng så det kändes skönt :D
Imorgon är det 70 års fest för hjärtats farbror, funderar på vad jag skall ha på mig, men kommer nog på något snyggt och stilrent att ha på mig har ju två ursnygga ganska långa klänningar dock tycker inte hjärtat att de är de men det tycker jag så vi får se vad det blir :) lägger upp en bild på valet av klädsel imorgon :)

Nu skall jag nog försök hitta på något att göra :P Ha en trevlig kväll allihopa :)

Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0