2013-08-18

God förmiddag :)

Hann inte med att skriva igår så skriver idag istället :) Igår var jag och hjärtat och hans familj på 70-års kalas hans farbror, var trevligt god mat och trevliga människor sedan så spelade hans farbror i kyrkan på orgelln och sedan höll han en helgdagstjänst (tror det heter så) var jätte fint och trevligt :) sedan så åkte vi hem och tog det lugnt såg filmen som gick på trean the buren notice tror det stavas så :P den var riktigt bra :D ikväll går den andra filmen finns tre än så länge ;) Nu blir det duscha och sedan hem till mamma :) och försöka komma på vad man skall ge hjärtat på tisdag, vet nästan vad jag vill överraska honom med men vet inte säkert :)
juste igår hade jag på mig en vit blus och en svart kjol och ett par pumps :) här kommer en blid men bara på övredelen av mig var svårt och ta hel bild :)

hoppas ni alla får en toppen dag :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0