2013-08-22

Hej hej :)

Var några dagar sen sist jag skrev :) Har inte hänt så jätte mycket förutom att hjärtat fyllde år för två dagar sen :) jag och min mamma slog ihop oss och köpte ett bräddspel till honom en expansion till ett spel han redan har settlers (tror det stavas så) med båtar :) sedan på kvällen blev det god middag som hjärtat bestämt :)
I går hände inte så mycket pluggade mest till min uppsamlingstenta som jag skall skriva på måndag, börjar närma sig men storm steg denna tenta.

Idag blir det att plugga lite mera sedan tvätta vid tre, åker snart så måste försöka ha med mig så mycket det går rent :) så hjärtats bror var snäll och lånar ut tvättstugan till mig idag :)

Nu skall jag återgå till pluggadet skriver mer kanske sen :) ha en bra dag alla :)

Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0