2013-08-23

hejsan alla :)

Igår tvättade jag allt som jag har haft med mig hit, vill ju ha typ allt rent när jag åker hem imorgon.

Idag blev det sov morgon skönt :) Idag blir det plugga och sedan packa inför hemfärden imorgon, och sedan när älskling kommer hem från skolan idag blir det mys middag och massor med mys :) Nu blir det titta på ture blod och äta lite lunch sedan blir det plugga och packa. Känns lite jobbigt att åka hem imorgon tycker tiden har gått så otroligt fort men kommer tillbaka om några veckor och tiden går förhoppningsvis fort tills jag kommer tillbaka igen :)

hoppas ni alla får en trevlig dag :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0