2013-08-27

Hej bloggen! Var ett tag sen jag skrev sista är uppe i Östersund just nu kom upp i lördags. Resan gick bra upp, stank jätte äckligt när jag kom in i min lägenhet, hade ju varit borta i nästan tre månader så var ju inte något så jätte konstigt när alla avlopp och kranarna hade ståt stilla och vattnet i toaletten runnit undan säger bara fy och blää. Så blev att jag spolade i alla kranarna och avloppen med stekhet vatten och spolade i toan och sedan hällde i WC-anka. Luktade dock inne från toan fram till igår jätte äckligt :/ men nu luktar det iallafall fräscht här i min lilla lägenhet :) I söndags var jag på utbildningsträff med kårstyrelsen det var väldigt intressant vi pratade mycket om hur vi såg på vårat arbete som ledarmöten och om vårat sätt att hantera ks-mötena på och hur vi skall bemöta varandra och andra och kunna svara på frågor som studenterna kommer till oss med, sedan efter mötet gick jag hem och pluggade till min omtenta jag hade i måndags. Igår som sagt skrev jag den hemska omtentan hoppas på att den gick bra svarade på alla frågor och så och det känndes bra så får vänta och se, sedan efter omtentan gick jag hem och läste i min favorit bok kampen om järntronen :) Idag har jag haft ks-möte blev ett bra möte kort och bra :) Sedan har jag tränat lite idag här hemma kändes skönt :) Har också städat när jag kom hem från mötet idag packat upp allting. Hoppas på att kunna packa resväskan snart igen och få åka hem till hjärtat mitt igen, men snart så bara några veckor kvar :) Hoppas ni alla haft en trevlig dag :) Nu skall jag nog iallafall försöka sova är dock väldigt svårt utan hjärtat mitt, tycker om att ligga nära honom och bara gosa in mig då brukar jag somna gott :) Blev visst ett långt inlägg men men nu är det natti natti nattis :) Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0