2013-08-29

Go eftermiddag på er :)

I morse ställde jag klockan 8, eftersom att min magkänsla kändes inte okej med att kunna registera sig på kursen som man skulle, det visade sig att jag hade rätt, men som tur var gick det snabbt och rätta till det :) så nu är det till rättat och jag är registerad på kursen praktik :D Fick en lång promenad fram och tillbaka till universitet i spöregn tack för paraply och gummistövlar :D har jag precis ätit lite lunch och nu skall kolla färdigt på Dumma mig :)





svänger in och skriver mer sen :)

Kramisar N<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0