2013-08-30

Hej hej :)

Idag har det inte hänt så jätte mycket gick upp relativt tidigt idag måste ju börja anpassa så att man orkar upp nästa vecka då man börjar 08:00 på praktiken :) skall bli intressant att praktisera hoppas på att det blir en bra praktikplats med relevanta uppgifter att göra, men det lät iallafall så på min handledare att det skulle bli relevanta uppgifter som jag skall få göra :)
Har varit uppe på universitetbibliotekt och skrivit ut papper och kopierat, och sedan vidare till försäkringskassan och ansökt om bostadsbidrag. Sedan har jag inte gjort så mycket mer idag mest tagit det lugnt vet ju att nästa vecka blir stressig men skall bli skönt att ha något att göra :) skall också införskaffa mig i ett nytt gymkort på måndag och köpa tågbilljette hem till hjärtat mitt som jag skall åka hem till näst nästa helg skall bli mys dock blir det att dubbelkolla den helgen flera gånger innan jag bokar biljetter :)
Nä nu skall jag försöka hitta på något denna fredagskväll, blir förmodligen någon film eller något sånt :)

Ha en trevlig kväll alla :)

Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0