ingen titel

Tänkte att jag skulle pröva på att färg mina ögonfransar idag, resultatet blev ganska bra med hjälp av mamma dock så blev det lite färg runt så bara och vänta på att det går bort står på paketet att det går bort på 2-3 om man råkat fått färg bredvid. Så såhär ser jag ut just nu


Min lillebror kommenterade att jag såg lite dåligt sminkad ut runt om, får se vad hjärtat säger ;) men som tur är är att det runt om går bort om några dagar :D
Skriver igen imorgon nu blir det att gå till bussen :D

kramisar N <3


Kommentarer
Robin Hamlin & Sandra Kaivolin

Hej! Ett tips är att tvätta med ansiktspeeling & ansiktsvatten där du har fått lite färg så brukar det gå bort direkt, använd en bomullstuss till det. Bara öva, blir lättare efter några gånger och då slipper man få färg utanför:)

Svar: Tack det skall jag pröva :)
norpis.blogg.se

2013-08-14 @ 16:13:22
URL: http://sandrarobin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0