2013-02-23

hejsan alla glada :)
idag har jag en vilo dag från gymet :) har tvättat idag igen alla handdukar och mattor :) sedan så är jag storstädat och plockat inför besök på tisdag då kommer farmor och lillasyster kommer bli mys :) vi skall åka till storsjöbadet på onsdag :) sedan så åker jag med dem till Stockholm på torsdag och mysa med min älskling hela helgen :)
bakade kladdkakemuffins idag för första gången :)

så här blev de smakade lite som choklad muffins men goda vart de :)
nu skall jag kolla lite på tv och vänta på nästa dag för då är det gym :D
kramisar N<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0