2013-02-24

hejsan alla glada! :)

idag var det dags för gymet igen, var där kl 11:00 gick bra har dock svårt för stående trex men ger sig väl ;) känner mig alltid så avslappnad när jag skall gå får gymet och det är en jäkligt skön känsla, på tisdag är det gym igen innan farmor och lillasyster kommer vid ett :) skall bli trevligt att de kommer då skall vi bada på storsjö badet på onsdag och det känns skönt för kropp och själ att få simma lite :D
vilade nu har lite på eftermiddagen och efter jag vilade lite belönade jag mig själv lite för jag hade gymet med hallon, päron och blodapelsin med lite chokladsås över toppen gott :D

här är en bild njami :)
nu blir det kolla färdigt på the Simpson och sedan funderar på vad man skall göra resten av kvällen :D

kramisar N<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0