22-02-2013

hej på er alla! :)

så nu har jag kommit igång med gymet känns skönt :) hade min gym instruktion i för går :) vi la upp ett pass på 13 övningar och jag köra tre till fyra gånger i veckan med ett vilo pass mellan varje pass :) här kommer jag stranden 2013 ;)
hade tenta igår gick så där kändes inge bra men har inte gjort det på de senast heller så får se :)

Föra helgen var jag hemma hos min älskling kom på alla hjärtans dag och fick dessa fina rosor :)

Sedan så har vi myst hela helgen, jag har tentat pluggat också :)
I måndags var jag och spela magisk måndag, tyckte verkligen om min lek som älskling och jag byggde :) kom faktiskt femma :D svin stolt hoppas på att jag kan bli enormt bra så att jag får spela pro ture, vore kul eftersom att det inte är så mycket tjejer som gör det :D

Önskar att jag kunde följt med älsklingen och hans kompisar upp till landet och åkt skidor aldrig gjort det förut men när man inte har tillräckligt med pengar eller vet att min kropp skulle ha sagt ifrån som den gjorde i julas så står man över :) men får följa med nästa gång :) så att jag får lära mig åka :D
nej nu skall jag tvätta klart :) tittar in igen imorgon :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0