2013-05-13

Hejsan lilla bloggen min!
Var ett tag sedan jag skrev men har haft fullt upp 
Har haft mycket i skolan kommit igång ordentligt med gymmandet, gymmar varannan dag  Ibland tre dagar i rad men då konditions trännar jag imellan stycke trännar varannan dag  Har också varit och sätt min lillebrors fotoutsällning han är riktigt duktig är många i hans klass också, snart så tar han student också den lilla skiten tycker han är så liten men det tycker man väl alltid om man är äldre än sina syskon  
Just nu sitter jag och skriver min B-uppats skriver om kärnkraftspolitiken i Sverige skriver om Centerpartiets ställningstagande eftersom att de har svängt ifrågan så får se hur bra det går men borde gå bra  Nä nu skall jag nog kolla klart på 112 Aina och sedan hoppa i säng blir en tidig morgon imorgon skall upp till gymmet när det öppnar och sedan skriva på B-uppsatsen och sedan gå på kårstyrelse möte 
Och i övermorgon åker jag hem till hjärtat mitt 
 
Kramisar N 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0