2013-05-18

hejsan lilla bloggen :)
har haft en fin födelsedag igår älsklingen kom in och väckte mig med pannkaka som jag hade beställt

dock så blev jag tydligen ett år yngre alltså 23 ;) fast fyllde 24 :D sedan så rullade dagen på med att mamma kom och hon hjälpte till och städa och sedan bakade vi alla tre en fin marsipan tårta


sedan så kom farmor och farfar med farfars goda smörgåstårta som jag hade önskat mig av honom den var super god :) vi hade lite plock mat och massor med backvärk :) sedan kom pappa och Åsa och lillasyster :) och sedan kom Sabina och Anna :) då så hög vi in på bluffen och åt gott :) sedan kom min lillebror :) och sedan kom älsklingens storebror :) hade en jätte trevlig och fin dag :) de sista gick vid halv nio :) och då åkte jag och älsklingen ner så att jag fick ta mitt första dopp :) var kallt :P
nu idag försöker jag skriva på B-uppsats men går inte så bra går jävligt trökt :( skall nog fortsätta nu skriver igen imorgon :) ha en bra dag alla :)
kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0