2013-05-24

Hejsan lilla bloggen min :)
Nu har jag inte skrivit på ett tag igen :P Har kommit upp till Ösd igen och har haft det väldigt stressigt har trännat och har mormor på besök :P håller på att skriva min fina B-uppsats som handlar om Centerpartiets ställningstagande i Kärnkrafts frågan, har kommit en bit på vägen, skriver om hur det såg ut 1980 och hur det ser ut i dag skall jämnföra om de har ändrat sitt ställningstagande eller om de fortfarande har samma värdering om kärnkraften eftersom att de är dem som har haft den starkaste åsikten om själva avvecklandet av kärnkraften och att vi vill att vi skall avveckla den. Tror denna uppsats kommer bli väldigt intressant :) men har inte hört så många som tycker den kommer bli det så får hoppas på att jag fångar deras intresse på den :D
 
Nu skall jag fortsätta med min lilla uppsats 13 sidor kvar att skriva den skall vara inne på tisdag så får sparka mig själv så att den blir klar :P
 
Kikar in och skriver lite imorgon igen :D
 
Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0