2013-05-25

Hejsan lilla bloggen min!
Idag har varit en trög dag idag. Har inte gjort så mycket varit ute på en liten promenad bort till Valla, sedan så har jag också suttit och skrivit på B-uppsatsen går lite trögt men har ungefär 12 sidor kvar att skriva tills imorgon hoppas på att bli klar snart och att han inte har så mycket att komentera :)
 
Sen så kom jag på en annan sak just nu att det känns som tiden bara rinner förbi, nästa vecka tar min lillebror studenten jag tycker att han fortfarande är liten men han är typ två huvuden längre än mig, han växer alldeles för fort ser hon fortfarande framför mig i mitt huvud att han springer runt och är liten med nappen i munnen och blöja, men han har blivit sjukt stor och vuxen nu han är ju 18år skall fylla 19 men att jag fortfarande ser mig framför ögona att han är 2år :) men men tiden kommer väl gå ännu snabbare när man själv får småttingar :) men det är några år kvar till det :P Måste ju bli klar först och sedan få ett jobb och egen bostad tillsammans med älsklingen :D
 
Nu skall jag fortsätta med B-uppsatsen och sedan umgås lite med mormor min :) så ha det gått alla så skriver jag lite mera imorgon :)
 
Kramisar N <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0