2013-09-01

God kväll :)

Idag är det första dagen på hösten, en väldigt mysig månad enligt mig :) med alla fina och varma färger, tycker verkligen om långa vackra höstpromenader och bara gå och gå :) det bästa är när jag går med min älskling :) nästa helg blir det så åker hem för en kort snabb visit, skall verkligen njuta av varje minut som jag är där vi skall vara ensamma hem så mys nästan varje minut står på schemat :)
Imorgon börjar jag praktiken känns lite nervöst men skall nog bli bra :) blir nästan alltid nervös varje gång det händer något nytt men sån är jag brukar gå vägen endå även fast jag är nervös.
Idag har jag städat och tvättat :) hinner ju inte nu i veckorna när jag kommer praktisera så passade på nu när man har tid.
Skriver mer imorgon efter praktiken hur det gick och så :) Ha en trevlig kväll alla som läser :) avslutar med en fin höst bild :)




Kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0