2013-09-13

hejsan alla :)

var ett lite tag sen jag skrev sist :P men har typ haft väldigt mycket att göra :) började praktiken förra veckan, det har gått väldigt snabbt och bra :) har varit på praktiken nu i två veckor, har fått en del arbetsuppgifter och varit med på massor med möten och lärt känna några av mina arbetskollegor känner verkligen att jag hamnat på en kanon praktikplats :) har även ett eget kontor med dator, telefon, ett stort skrivbord m.m känns verkligen bra :) var hemma i Stockholm förra helgen och gosa och myste med mitt hjärta :) har den veckan inte bara praktiserat utan jag har också haft ks-möte och köpt gymkort :D så har verkligen kommit igång med gymandet igen känns väldigt bra äter också nyttigt :) nu blir det slapp på soffan och hoppas att det är något bra på tv idag :)
här är lite kolla bilder från när jag gick till praktiken i onsdags :D





hoppas ni alla får en trevlig kväll :) skriver mer imorgon :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0