2013-09-15

God kväll på er alla glada :D
 
Idag har det varit en långsam dag :) Gick upp vid tio åt fruktost grött med lingonsylt, sedan bar det av till gymet för ett hårt gympass :D ökade vikterna på ben pressen och på lastdragen :) känns så skönt efter ett gympass känner verkligen att man blir avslapnad i hela kropen :) sedan gick jag hem och åt lite och duschade sedan så arbetade jag lite på min handelsplan som skall vara klar tills på onsdagens nämndråd :D sedan gick jag till Valla en ungefär 20 min promenad för och rösta i kyrko valet :) hoppas ni alla gjort det menar självkalart er som är medlemar i Svenska kyrka :) Sedan efter det så var jag på supermarketen i Valla och köpte pålägg, super biliga morötter 1 kg för 5kr det tyckte jag var super bra och sedan köpte jag sju äpplen för 10kr :D Sedan blev det hem och äta lite och titta på the nightmare before christmas :) 
Nu blir det att skriva lite mera på handlingsplanen och sedan se Bones vid 20:00 på tv3 :D sedan så blir det nog en tidig kväll börjar kl 08:00 imorgon så måste gå upp vid 06:00 om jag skall både hinna äta fruktost och ta en snabb dusch innan praktiken :D
 
Hoppas ni alla får en trevlig kväll :D
 
Kramisar N 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0