2013-09-20

Go kväll alla :)

var ett tag sen jag skrev nu sist :) har haft fullt upp med massor med möten presentationer :) har redovisat min handlingsplan för kultur- och fritidsnämndens sammanträde gick kanon bra fick mycket positiv respons på vad jag skall genomför och på hur jag skall redovisa det :) Känner att jag börjar komma i ordning :) har även varit med när nämndsekreteraren skrev protokollet från sammanträde fick klicka på dator och lära mig hur man gör det var kul :) Har även varit på studiebesök på nya arenan inför invigningen i vinter :) den kommer bli jätte fin när den är klar :) Idag har jag och handledaren gått igenom så långt jag kommit med enkät frågorna bollat lite idéer på hur jag skall bygga vidare, på måndag skall jag sätta igång och ringa runt :)

Nu börjar snart True Blood så skall sätta mig och kolla på det och sedan sova lite :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0